Дизайн етикетки для Fresh TM

Клієнт:

ПП АВІК-2000

Бриф:

В рамках проекту перед нам було поставлено завдання зробити рестайлинг серії етикеток продукції для FMCG-бренду. Головними побажаннями по дизайну були: виділити продукт на полиці, додати свіжості та підкреслити характеристики продукту.

Завдання:

Розробити дизайн для серії-етикеток для  лінійки товарів господарського вжитку TM Fresh: губки для миття посуду, ганчірки, серветки, пакети для сміття.

Рішення:

Проаналізувавши сегмент ринку даних товарів, було вирішено, що дизайн має бути яскравим та привабливим на полиці магазину. Потенційний покупець має взяти в кошик для покупки сама продукцію «Fresh»!

Назва продукції «Fresh» надихнула до використання у логотипі кількох шматочків цитрусових – лайму, апельсину, лимону. Запахи цих фруктів асоціюються у людей із товарами, що призначені для чистоти, свіжості.

Економ-сегмент завжди задає досить конкретні вимоги до дизайну: яскраві і прості кольори, великі помітні надписи, демонстрація продукту. Тому, ми розробили дизайн етикеток в яскравих салатових відтінках з крупними контрастними заголовками та підзаголовками. Виділили соковитими цитрусовими іконками ключові характеристики продукту, які придали етикетці свіжості та візуального аромату чистоти, а також створили впізнаваний легкий образ бренду.