Розробка айдентики та упаковки PizzaBoss

Клієнт:

PizzaBoss – Полтавська піцерія з широким асортиментом стандартних та авторських піц з доставкою по місту.

Завдання:

Створити платформу бренду, візуальні засоби ідентифікації та упаковку для продукту.

Рішення:

В фірмовому стилі PizzaBoss обрано два класичні кольори – червоний та чорний. Обрана кольорова гамма складається з сильних кольорів, що несуть у собі настрій впевненості, активності, рішучості.. Поєдання червоного та чорного стимулює звернути увагу на продукт, скуштувати його, відчути внутрішній стан такої впевненості та рішучості.
Знак логотипу, з ілюстрацією чоловіка  відображає, що продукт «PizzaBoss» є найкращим і в цьому не варто, навіть, сумніватися.
Логотип виконаний у стилі двовимірної ілюстрації з двох головних кольорів та допоміжного білого, та містить обводку білого та чорного кольору по контуру.