Дизайн фірмового стилю для Sentry

Клієнт:

ТОВ “УКРПРОМХІМТЕХ”

Бриф:

З метою створення нового продукту, до нас звернулися з завданням проаналізувати ринок та потреби споживачів та упакувати продуктовий бренд: створити бренд-нейм, фірмовий стиль, упаковку продукції та систему візуальних комунікацій.

Завдання:

Розробка платформи бренду, неймінгу, логотипу, фірмового стилю.

Рішення:

З англійської мови Sentry перекладається саме як «страж». Саме тому ідея фірмового стилю Sentry заснована на концепції безпеки, ощадливості, чистоти, легкості, корисності. Sentry подбає, щоб відтепер брудні руки перестали бути проблемою для людей.

Блакитний колір логотипу символізує ясність, простоту вирішення проблеми «брудні руки де-небудь і коли-небудь». Блакитний – це поєднання з навколишнім світом, це колір чистої води. Фігури-зірочки в логотипі є прототипами відблисків чистоти.

Фірмовий стиль марки Sentry покликаний викликати у людей емоції розслаблення, задоволення, безпеки, легкості, захищеності.

Для того, щоб продукція торгової марки Sentry і сам бренд були впізнаваними, необхідно дотримуватися ідеї фірмового стилю в рекламних матеріалах, дизайну продукції, сувенірних матеріалів.